مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

مانی: هدیه ی خدا

آقا امیر علی

1392/8/27 14:34
نویسنده : مامان فاطی
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه ناز داره امیرعلی خان. چقدر بزرگ شدی مرد کوچک. غریب آشنا! کاش مثل همه دوستایی که تو یه شهر زندگی می کنن و هر لحظه اراده کنن همو می بینن و با هم خوش می گذرونن، ما هم می تونستیم بیشتر همو ببینیم و دوران شیرین بچگی رو به شادی با هم می گذروندیم. امیر جونم! من به امید با هم بودن روزها رو پشت سر می گذرونن و مطمئنم اون روزهای خوش در پیشن....

دوستت دارمقلب

می بوسمتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ن
28 مهر 92 19:21
فکر میکنم لب و دهنش به مادرش رفته ولی خب خیلی شبیه پدرشه. البته از روی عکس میگم. چقدر هم خوش اخلاقه. ای والله مهربون. حدس میزنم از پشت موهاشو بسته باشه. چون دیدار اولی که با هم داشتیم گفتند که موهای این خان زود رشد میکنه. در کل به ماه طعنه زده این جوون. امیرعلی جونم دوستت دار ر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم. هم خودتو هم دوستتو هم مادرای خوبتونو.
ن
29 مهر 92 22:28
آقا امیرعلی عزیزم، عید غدیر رو ویژه به خودت و مادر نازنینت تبریک میگم. ام امیرعلی کوشییییییییییییییییی؟ سعیده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ..... صغیری! مبروک لک العید و علی أمک الحنون العزیزة. أحبکما.....
مطهره ، دخترخاله امیرعلی
4 آبان 92 9:45
ای جانم ... الهی من فدای پسر خوشگلم بشم. وااااااای که چقدر دلم برات تنگ شده امیرعلی نازم. کاش می تونستم همین الان بغلت کنم و حسابی ببوسمت. خیلی دوستت دارم عسل نازم انقدر ذوق کردم که تو وبلاگ آقا مانی دیدمت جفتتون و از راه دور می بوسم.
مطهره ، دخترخاله امیرعلی
4 آبان 92 10:30
وقتی اینجوری زل می زنی به دوربین......! نمی دونی که!!!!! دلم می خواد بخورمت امیرعلی نازم، قورتت بدم تو خوشمزه ترین پسرخاله دنیا هستیا بزن دست قشنگه رو به افتخارش
مامان امیرعلی
4 آبان 92 14:00
قربونت برم خاله ناهید و آجی مطهره امیرعلی من.چقد خوب شده که مانی ما رو از این طریق(وبلاگش) به هم ارتباط داده مانی هم مثل مامانش گل و ماهه که با بودنش ما از هم باخبر میشیم منو و امیرعلی خییییلییی خیییلی دوستتون داریم خاله ناهید موهامو همش کوتاه می کنن آخه مامانم دوست نداره من مثل بچه قرطی ها موهام بلند باشه.من بچه مثبتم خاله جونم
ن
5 آبان 92 16:47
سلام امیرخان. به مادربزرگت با تمام وجود از جانب من ابراز محبت و تشکر کن. به مامان سعیده هم سلام برسون. به خاله فاطی هم بگو سایت نی نی ها رو آپدیت کنه. کجاست؟ حضورش کمرنگ شده! راستی تو هم کاگله میری؟
مامان امیرعلی
6 آبان 92 9:42
سلام خاله ناهید، خاله جون علی اسم منم بگو باشه؟؟؟امیرعلی آخه می دونی خاله از اول اولش مامانم می خواست اسمم علی باشه چون عاشق اسم علی هستش اما به دلایلی نشدو مجبورشد دو سیلابیش کنه بگذریم ...گفتی خاله فاطی!!!یه هفته ای نیستش انشالله از شنبه آپدیت می کنه گفتی گاگله؟؟؟خاله دیگه می خوان کم کم برام آستین بالا بزنن خیلی وقته گاگله می کنم خاله جون دارم تلاش می کنم بلند شم و راه برم.خاله.راستی مامانم هم از اول آبان منو میزاره پیش مادربزرگم و میره سرکار.خاله روزای اول خیلی سخت بود اماالان خداروشکر کمی بهتره و عادت کردم.دلم برات تنگ شده از دور
سپیده.دختردایی امیرعلی
8 آبان 92 18:55
سلااااااااااااااااااااام امیرعلی خوشگلم.فدای چشمای نازت بشم.دلم واست یذره شده.از راه دور هم تو هم اقا مانی رو میبوسم
مامان امیرعلی
14 آبان 92 8:59
سلام آجی سپیده امیرعلی.ما هم دلمون برات یه ذره شده گلم.به مامان اینا و آقاعباس سلام برسون عزیزم
مائده
18 آبان 92 12:31
اخ ک ب قربونت برم عشششششششقمممممم.بوووووووس
سيد رضا مير حق جو
18 آبان 92 20:28
الهي دايي هادي ات قربونت بره چقدر بزرگ شدي دايي .
دایی جواد
26 آبان 92 21:53
مردی شد امیر علی ما برا.بووووووووووس
مامان فاطی
پاسخ
چی فکر کردین... اسمش روشه...امیر علی خب...