مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

مانی: هدیه ی خدا

قبل از رفتن به همایش شیرخوارگان

1392/8/29 13:30
نویسنده : مامان فاطی
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبح جمعه من و مامانی و بابایی آماده شدیم رفتیم خونه باباحاجی تا با مامان جون بریم حرم شاهچراغ که همایش شیرخوارگان اونجا برگزار می شد. این عکسها رو تو حیاط باباحاجی انداختیم. این لباس سبزه و سربند قرمزه رو بابایی پارسال از همین همایش واسم گرفته بود. اون چهل بسم الله رو هم عمه جونم واسم خرید. نمی دونید چه عمه گلی دارم خیلی خیلی خیلی مهربون و دوست داشتیه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله زهرا
21 آبان 92 14:11
عزیز دلم فدای اون چشمای نازت خیلی خوشکل شدی
مامان فاطی
پاسخ
خاله جون ممنون که به وبم سر می زنی و نظر می دی
خاله سعیده ی مانی
25 آبان 92 14:53
مانی عزیزم ماه شدی خیلی این لباس بهت میاد عزیز خاله
مامان فاطی
پاسخ
ممنون خاله جونم. می بوسمتون. به امید دیدنتون روز چهارشنبه.... ولی قول بدید تا قبل از رسیدن خونه عمه جونم بغلم نکنید باشه؟؟؟.... جلو در خونه عمه بهتون اجازه می دم بغلم کنید... ببخشید خاله جونم که می زنم زیر گریه... قول می دم بزرگ شدم این اخلاقم درست بشه... می بوسمتون
آسیه
25 آبان 92 21:07
وای خدای من چ جیگرشده!!! لباسش خیلی بهش میاد....من عاشق فیگور سومین عکسش شدم (شیرخوارگان) از الان عکس نینی تون زدید توسایت دنبال زن میگردید واسش؟؟
مامان فاطی
پاسخ
قربونت برم عکسشو واسه اونهایی گذاشتیم که متاسفانه بخاطر دوری نمی تونن بیننش و دلشون واسش تنگ می شه......
مطهره
26 آبان 92 9:26
ای خدا چقدر پسرت خوشگل شده با این لباس، خیلی بهش میاد علی اصغر نگهدارش باشه فدای خنده هات
مامان فاطی
پاسخ
قربونت برم مطهره جون. عزیزمی. انشالله خودم بیام تو وبلاگ نی نی ات نظر بدم. می بوسمت
دایی جواد
26 آبان 92 22:00
عین تو فیلما شده.خیلی بهش میاد خداییش.
مامان فاطی
پاسخ
سلام دایی جواد. مامانی خیلی ازتون تعریف می کنه. خوش به حال امیرعلی که دایی گلی مثل شما داره. من که دایی ندارم. وای نه ... چرا... دایی جواد دارم.دایی جون دوستتون دارم.
ن
26 آبان 92 22:09
مانی جان جوری ژست گرفتی هرکی نشناستو، فکر میکنه میخوای بری برای هیأت شاه چراغ طبل بزنی نه اینکه همایش شیرخوارگان ههههههههههههه. قربونت برم با این غیرتت.
مامان فاطی
پاسخ
سلام خاله ناهید گلم. چی فکر کردی؟ تاسوعا و عاشورا همش (صبح، ظهر و نصف شب) رفتم تو هیات ها و سینه زدم. منو دست کم نگیر خاله. سید علاءالدین حسین هم رفتم و کلی دعاتون کردم. خیلی دوستت دارم. بوس
sanaz
27 آبان 92 1:03
سلام .ماشالا چه پسر نازي دارين اسپند يادتون نره براي پسر بامزه .خدا حفظش كنه خيلي توي لباسا خوشگل شده .متين من ماشالا خيلي شيطونه نزاشت لباسا تو تنش بمونه كه عكس درستي بندازيم منم لينكتون كردم
مامان فاطی
پاسخ
سلام. ممنون که وبلاگ مانی سر زدید. قربونتون برم چشم حتما اسپند یادم می مونه. متین شما هم نازه. انشاالله سلامت باشه.
خاله سعیده ی مانی
27 آبان 92 14:12
مانی با ما هم؟؟نداشتیم!!چهارشنبه اول که جیغ و داد کردی و مارو با سردرد روانه محل کارمون کردی چهارشنبه دوم بغلت نکردم و از پشت لبخند میزنی این چهارشنبه حالتو می گیرم میام کنارت می شینمالبته اگه جهیزیه ات رو بزنن صندوق عقب جا باشه برا من
roya
6 آذر 92 1:42
فدای اون صورت ماه و خوشگلت بشه خاله رویا امام زمان پشت وپناهت
مامان فاطی
پاسخ
مرسی خاله رویا جونم. شما همیشه به من و مامان فاطی لطف داشتید. محبتهایی که قبل تولدم به مامانی داشتید، فراموش نکردیم.دوستتون داریم.