مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

مانی: هدیه ی خدا

11 ماهگی

1392/9/19 9:08
نویسنده : مامان فاطی
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

   

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم. آری! 11 ماه قبل، دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است... امروز را با هم لبخند می زنیم

عزیزترینم تولدت 11 ماهگی ات مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

roya
18 آذر 92 23:07
جیگر اون لبای همیشه خندونت برم که چشمای نازتم میخنده عزیزم انشاالله سالهای سال زنده باشی ومامان فاطی شاهد موفقیتهای گل پسر نازش
مامان فاطی
پاسخ
ممنون خاله جون. انشالله دوقلوهای شیطونت و دریا گلی سلامت و موفق باشن
خاله سعیده ی مانی
19 آذر 92 9:18
فدات بشم عزیزم صدو بیست ساله بشی قربون شکل ماهت.تولد 11ماهگیت مبارک.زودتر یه ساله بشو یببینم مامانت همه غذاهارو بهت می ده یا نه؟؟؟آخی چقد دلت گوجه پرتغال لیمو می خواد میخوری گلم یه ماه دیگه مونده
خاله زهرا
20 آذر 92 8:48
عزیزم زمان خیلی زود میگذره انگار همین دیروز بود به دنیا اومدی الان کم کم داری یکساله می شی خیلی دوست دارم و واست آرزوی بهترینها رو دارم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی