مانیمانی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

مانی: هدیه ی خدا

نظرات (6)

غریبه اشنا
31 فروردین 93 21:46
قربون خنده خوشکلت برم مانی جون ....خندت مثل خنده فاطی هس
خاله سعیده
1 اردیبهشت 93 8:38
عزیزم انشاالله همیشه بخندی...چقدر نازتر می شی با این خنده های خوشگلت.... میگم فاطی؟؟؟غریبه آشنا کیه؟؟؟ادبیاتش آشنا میزنه
خاله زهرا
1 اردیبهشت 93 10:47
عزیزم خیلی بامزه و بزرگ شدی ایشالا همه لحظات زندگیت مثل این عکس شاد باشه گلم دوست دارم
غریبه آشنا
3 اردیبهشت 93 17:25
غریبه غریبه نیستم خاله سعیده.....دوست فاطی ام
فاطمه
3 خرداد 93 14:38
یعنی من عاشق عکسای این پستما خیلی عالیه
مجتبى
15 خرداد 93 23:19
سلام دوست من.چقدر وقتی میخندی شبیه بابات میشی.ماشاءالله.ان شاءالله همیشه سالم باشی و زیر سایه امام زمان و کمکهای پدر و مادرت یه مرد خوب،باسواد،دوست داشتنی مثل بابات،رعنا،خانواده دار و سالم و صالح باشی.دوستت دارم. از دور میبوسمت آقا مانی گل.تو و بردیا دوستای خوبی میتونید برای هم باشید. سلام پدر ومادرت رو هم برسون. سری به ما هم بزنید. درود
مامان فاطی
پاسخ
عمو مجتبی سلام. ممنون که وبم سر زدید. انشالله همین جوری که گفتید، من و بردیا دوستهای خوبی واسه هم میشیم. از طرف من بردیا جون رو ببوسید